Μια ακόμη καμπάνια εγκαινίασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή την προηγούμενη χρονιά, με στόχο να ενισχύσει την εικόνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ανάμεσα στις χώρες που επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν ήταν και η Ελλάδα. Συμμετείχαν 7 Περιφερειακά Προγράμματα (μεταξύ των οποίων και το δικό μας) και 1 Τομεακό, με 8 έργα που έχουν συγχρηματοδοτηθεί από πόρους της ΕΕ.
Καθένα από τα έργα αυτά είχε δική του καμπάνια προβολής, διάρκειας 1 μήνα η οποία περιλάμβανε:
- ειδικές δράσεις εμπνευσμένες από τα ίδια τα έργα
- διαδραστική σήμανση στο ίδιο το έργο για πληροφόρηση/πρόσκληση προς τους ενδιαφερόμενους
- διαφημιστικές αφίσες σε γεωγραφική έκταση 30χλμ γύρω από το έργο
- διαφήμιση στα τοπικά ΜΜΕ
- προσαρμοσμένη κατά περίπτωση στρατηγική με μίγμα Δημοσίων Σχέσεων, Ηλεκτρονικών Δημοσίων Σχέσεων και τοπικών πολλαπλασιαστών πληροφόρησης
Το Νότιο Αιγαίο συμμετείχε στην καμπάνια με την προβολή του Θεάτρου Απόλλων στη Σύρο, που έγινε στο διάστημα Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2019.
Το Θέατρο Απόλλων, σήμα κατατεθέν της νεοκλασικής Ερμούπολης, σχεδιάστηκε από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Πιέτρο Σαμπό. Ολοκληρώθηκε το 1864 και εγκαινιάστηκε την ίδια χρονιά με την όπερα Rigoletto του Verdi. Στη μορφή του υπάρχουν φανερές επιρροές από κλασικά ιταλικά θέατρα όπως της Σκάλας του Μιλάνου, του Σαν Κάρλο της Νάπολης και του Τεάτρο Ντε Λα Πέργκολα της Φλωρεντίας. Γνώρισε χρόνια μεγάλης ακμής και φιλοξένησε στην πορεία του διακεκριμένους καλλιτέχνες και μεγάλους θιάσους, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με ποικίλο ρεπερτόριο και με έμφαση στο λυρικό θέατρο. Η πλούσια ιστορία του έχει καταγραφεί και από τον σπουδαίο συριανό συγγραφέα και ποιητή Μάνο Ελευθερίου.
Για αρκετά χρόνια παρέμεινε κλειστό εξαιτίας της φθοράς που είχε υποστεί από το πέρασμα του χρόνου, καθώς και από προηγούμενες άστοχες παρεμβάσεις. Στα τέλη της δεκαετίας του ‘90 ανακαινίστηκε με συχγρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους και πόρους του Υπουργείου Πολιτισμού και επαναλειτούργησε από το 2000. Σήμερα, το θέατρο φιλοξενεί σε όλη τη διάρκεια του έτους θεατρικές παραστάσεις, καλλιτεχνικές και άλλες εκδηλώσεις και διεθνή φεστιβάλ.
Η χρηματοδότηση έγινε σε δύο φάσεις:
- από την Κοινοτική Πρωτοβουλία Urban. Το έργο περιελάμβανε οικοδομικές εργασίες, ηλεκτρομηχανολογικά, ηχητικά, σκηνή, πατώματα, καθίσματα, οροφογραφίες, τοιχογραφίες, κοσμητογραφήσεις, κλπ. με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση και λειτουργία του και
- από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κρήτης & Νήσων Αιγαίου 2007-2013. Το έργο Περιελάμβανε την προμήθεια ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, προβολέων, κονσόλας φωτισμού, ηχείων, ενισχυτή, μικροφώνων, οθόνης προβολής κλπ. με σκοπό την αναβάθμιση του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού του Θεάτρου και συγκεκριμένα του συστήματος φωτισμού, ήχου και εικόνας.
Η προβολή του Θεάτρου μέσα από την καμπάνια έγινε από τις 10 Σεπτεμβρίου έως τις 10 Οκτωβρίου 2019 με:
- δημοσιεύσεις στα μέσα ενημέρωσης
- ανάρτηση πόστερ σε μέσα μεταφοράς
- δημιουργία προωθητικού βίντεο και προβολή του στα μέσα ενημέρωσης και τα κοινωνικά δίκτυα
- τοποθέτηση διαδραστικής οθόνης στο φουαγιέ του θεάτρου. Μέσω της οθόνης και του ενσωματωμένου προγράμματος λήψης και επεξεργασίας φωτογραφιών οι επισκέπτες του θεάτρου μπορούσαν να φωτογραφηθούν μέσα στο δημιουργικό περιβάλλον που σχεδιάστηκε ειδικά για την καμπάνια και να μοιραστούν την προσωπική τους φωτογραφία στα κοινωνικά δίκτυα.